How شرکت وب مهر can Save You Time, Stress, and Money.

Wiki Article

سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی (ادوار تحکیم وحدت) ۱۹ شهریور م ه ر د ا د

وی با تجلیل از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: در انتخابات دهم توانستیم به لطف پروردگار، تکلیف خود را آنطور که خدا می خواست ادا کنیم.

دهمین انتخابات ریاست جمهوری بدون شک می توانست نقطه عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب و سراسر افتخار انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران باشد. حضور حضرتعالی در عرصه انتخابات، نوجوانان و جوانان نسل سوم و چهارم پس از انقلاب را با آرمان های اصیل انقلاب آشنا کرد و با آن آشتی داد.

هیچ یك از نهادها، قوای سه‌گانه و ارگان‌های سیاسی حق تخطی از اصول قانون اساسی كشور و قوانین موضوعه را نداشته و نمی‌توانند مصوباتی را مخالف با قوانین بالادستی، مستند هتك حرمت حیثیت و آبروی افراد و خانواده‌ها و سلب امنیت قضایی و اجتماعی در كشوری قرار دهند كه فراتر از اجرای عدالت، به اعتلای احساس عدالت در نزد آحاد خود می‌اندیشد و دغدغه قانون‌مداری را سرلوحه قوانین خود قرار داده است.

عنوان یک صفحه در سایت بسیار اهمیت دارد و باید حتما برای شروع آن کلمات کلیدی استفاده گردد. هر صفحه از سایت شما باید دارای یک عنوان جداگانه باشد.

    طراحی کامل قابلیت responsive یا واکنش گرا برای نمایش وب سایت روی تمام دستگاه ها

وی در تبیین دستاوردهای انتخابات دهم گفت: در این انتخابات توانستیم چهره جدیدی را از مردم خوزستان به نمایش بگذاریم و ثابت کردیم که خوزستانی ها علاوه بر اینکه مرد جنگ هستند، مرد سیاست و اداره مملکت نیز می باشند.

دعوت حزب اعتمادملی از مردم برای شرکت در راه‌پیمایی روز قدس

ابتکار برخی از اعضای مجلس خبرگان برای حذف آیت الله دستغیب نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان با مخالفت صریح رهبر عالی مقام جمهوری اسلامی ایران متوقف شد.

De enige titel is een gegevens en heeft geen invloed op de score van de beveiliging van deze Web page.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت در واکنش به یادداشت خبرگزاری جمهوری اسلامی درباره سید حسن خمینی گفت: اهانت به ساحت امام(ره) و بیت ایشان حرام است. یادمان باشد که تا صبح قیامت به آنها بدهکار هستیم.

رضایی گفت: اگر چه در انتخابات دهم نتوانستم آرای لازم را برای تصدی ریاست جمهوری کسب کنم، اما این فرع مساله است و مساله مهم احساس خطری بود که از همان ابتدای ورود به عرصه انتخابات برای کشور احساس می کردم و اگر این احساس نبود هرگز وارد صحنه انتخابات نمی شدم.

و شما در مقام قاضی القضات داوری کنید چگونه یک پزشکی در مواجهه با چنین نامه هایی از سوی یک نهاد پرقدرت نظامی، می تواند با امنیت خاطر به وظیفه و سوگند پزشکی خود عمل کند. و اگر مظلومی در بیگناهی کشته شده باشد شما در مقام قاضی القضات چگونه می توانید صدای حق خواهی خانواده او را بشنوید؟ یا اگر کسی مورد شکنجه یا تجاوز قرار گرفته باشد چگونه می تواند در چنین فضای رعب آلودی سند و گواهی خود را از مسئولان پزشکی قانونی دریافت کند و به دست شما برساند؟ پیشتر دعوی ما این بود که نظامیان چرا دخالت در اقتصاد و سیاست می کنند و اکنون می بینیم که اشتهای نظامیان با حسابت و سیاست اشباع نشده و به سراغ طبابت هم آمده اند.

امیدوارم به لطف پروردگار و خون شهدا و عزیزانی كه پشتوانه انقلاب بودند ما برگردیم به عصر خودمان ، به باورهای عصر خودمان كه ایران سربلند و پر از امید داشته باشیم"

Report this wiki page