Top latest Five وب مهر Urban news

Wiki Article

علاوه بر این مطالب، تلاش برخی سرداران سپاه و رسانه‌های جمعی همراه آنان در راستای تخریب اركان نظام و كوشش برای ایجاد تفرقه در صفوف سیاسی جمهوری اسلامی ایران، امری غریب و باورنكردنی است كه خوش‌بینانه‌ترین عامل این اظهارات سنگر گرفتن در پناه رهبر معظم انقلاب برای توجیه اقدامات ناشایسته خود آن‌هاست. برخی رسانه‌ها، مخصوصاً رسانه ملی در خطر مصادره گروه‌های مشخص قرار گرفته و از رسالت جمعی و اهداف عالیه خارج می‌گردند. تأمل برانگیزتر این‌كه برای تقاضای اینجانب برای انتشار پاسخ، خود را در حصار آهنین امنیت می‌بینند و هیچ جوابی نمی‌دهند، حال آن‌كه به وفق قانون اساس‌نامه سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران «چنانچه در برنامه‌های پخش شده سازمان (اعم از خبری، ‌گزارشی، تولیدی در قالب‌های مختلف بیانی – تصویری و نمایشی) از شبكه‌های محلی، ‌سراسری و بین‌المللی و یا در اطلاعیه‌های صادره از سوی آن سازمان، مطالبی مشتمل بر توهین، افترا یا خلاف واقع نسبت به هر شخص (اعم از حقیقی یا حقوقی) باشد و یا به هر نحوی اظهارات اشخاص تحریف گردد، مراحلی بار احقاق حق ملی خواهد شد.

وي با تاكيد بر خدمات ارزشمند امام (ره) براي اسلام و مسلمين و ملت ايران، گفت: مسلمانان بايد قدردان اين خدمات گرانبها باشند.

هدف از نگارش این نامه اما دفاع از این استوانه انقلاب و کشورنیست که للبیت رب بحمیه. آخرین حربه دشمنان، پس از ناکامی درتخریب چهره این شخصیت خدوم و آگاهی از ناکارآمدی شیوه های گذشته، تلاش برای طرح شایعات، اتهامات و اکاذیب درباره فرزندان هاشمی رفسنجانی است که از دیرباز و بخصوص در سالهای اخیر رواج یافته است.

اکنون پرسش ما از هر نهاد یا شخصی که در این آدم ربایی‌ها نقشی دارد تنها یک جمله است! آیا عبدالله مومنی زنده است؟

اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

با وی درباره آینده سیاسی هاشمی و فشارهایی که این روزها بر او و خانواده اش وارد می شود، گفتگو کردیم. زیباکلام احتمال دستگیری مهدی هاشمی را اثر اعترافات متهمین حوادث پس از انتخابات، منتفی می داند.

مطرح کردن اینکه بازنشسته شدن رئیس بهشت زهرا آبروی نظام را برده است تازه ترین اقدام این رسانه علیه شهرداری نیست.

اما مراقب باشید این نگاه بد بینانه و تا حدودی واقعیانه شما را مایوس نكند ... توقع و انتظار از شما هنرمندان زیاد است و بدانید كه می توانید ..."

پس از ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها، شماره‌ای به شرکت تخصیص داده می‌شود که به آن شماره ثبت شرکت گفته می‌شود. برای اطمینان افرادی که با شرکت در ارتباط هستند باید شماره ثبت شرکت درج گردد.

باشد که آیندگان نگویند مهدی کروبی با فشار و تهدید و بزن و ببند کوتاه آمد و پا پس کشید و درخانه خزید و صدای حق خواهی اش کوتاه شد. که اگر شما ندانید، دیگران میدانند که در سابقه مهدی کروبی، نه تنها فشار و تهدید و محدودیت و محصوریت کارساز نبوده و او را در پیمودن راهی که تشخیص داده سست و لرزان نکرده ، که محکم تر نیز کرده است.

اگر قبلاً با رهبران اصلاحات برخورد می‌كردند حالا باید با مردم عادی برخورد كنند. حالا هیچ بهانه‌یی ندارند چرا كه این خود مردم بودند به خیابان‌ها آمدند و سازماندهی كردند چرا كه دیگر نه مشاركت بود، نه آقای خاتمی، نه موسوی و نه اصلاح‌طلبان. هیچ‌كس نبود و خود آنها هم این را می‌دانند.

این موضوع میتواند در ایندکس شدن سریع سایت شما به وسیله موتورهای جستجو بسیار تاثیرگذار باشد.

 آقا ما دلتنگ ایم . آقا من حالم خوب نیست .. كجا داریم میرویم ...چرا به چنین روزیی افتادیم ... چكار می كنیم ..." و سپس در آرامش ادامه داد " همه چی را داریم قطعه قطعه می كنیم .

ثبت شرکت پلمپ دفاتر تنظیم قرارداد تعیین اعضای هیئت مدیره انحلال شرکت افزایش سرمایه تهران، میدان شهید طهرانی مقدم، سرو شرقی، خیابان مجد، کوچه نسترن، شماره ۳۴

Report this wiki page